Sewa Tapak Iklan seperti Sidebar Kanan Zaza atau servise yang lain..Interested? Sila Email Zaza at write2zaza@yahoo.com Maklumat lanjut,Click -->
SINI! .

Thursday, November 4, 2010

Horey...My Prince Charming comes 2 me


Penat la hari neh.......keje tak henti2 dari pagi coz kejap lagi nak balik Kampung tepeng..
Dlm dok tgu my SIL dtg ambik tertiba je ada org hon.....jeng2..


dapat dah novel yg za beli kat JOM PESAN..
Tp susah tol nk buka coz dia balut ngan salutep la(btol ke za eja neh)huhu,
xbleh dh nk control ayu gtu..so.........................
anak panah 2 tunjukkan keganasan za...huhuhu

ish3 wife sape la neh
------->so sape yg nak dapatkan novel neh pegi jer kat blog Jom Pesan
            http://jompesanon9.blogspot.com/


Princess ZaZa Copyright©

1 000 Say i'm cute 내가 귀엽다고 말해:

Wan Nur Syasya Nabila said...

suda bce novel ni.. best kn.. hehe..
akhirnya nazrul ngn nurul jgk.. hihi.. ingtkn mula2 ngn fiq.. tp mmg best cte ni :D





 
Design by Zaza Zafran |작별 다시 올 |© all rights reserved.