Sewa Tapak Iklan seperti Sidebar Kanan Zaza atau servise yang lain..Interested? Sila Email Zaza at write2zaza@yahoo.com Maklumat lanjut,Click -->
SINI! .

Wednesday, December 22, 2010

Cik Pyan,Bila MaU bALik


Waaa Rindunyer Pada Pyann,,,dah baper hari Pyan Kerja 16 jam berturut2 ... jumpa pon xsampai sejam...Nama jer dok serumah tapi hampeh...Bila la nak abes keje die tukan...tinggal lagi seminggu tapi rasa cam bertahun jer...huhu

Bila Pyan Xda Zaza xda kawan la nak bersembang,so bowink lor.
Nasib la ada FB leh la jugak nyembang dgn MIL(mother in law).


Sayang,I miss you..aahak2 nak berjiwang karat plak..huhu


Pada yang xsuka pejam mata yer..huhu

4 000 Say i'm cute 내가 귀엽다고 말해:

Pyan said...

sayang pon rindukan ayang jugak..
tapi nak buat macamana dah keke kan...so take care..jga baby elok2.
i love you ayang

Softtouch [Hanim] said...

so romantik korang nie..btul ckp pyan..dah keje kan...xpe nnti dah bais keje dia lepas rindu yer...

Redbloodsnow said...

hehe..xpe za, at least at jumpe taw w/pun hanya brape jam je. mcm akak nih nnti. if dh kawen seminggu sekali je jumpa dillah taw.

more worst sebulan sekali if dillah kene gi OPS...sobsobsob.

Miss Yaty said...

waa...so sweet...bestnya bile dah kawen kan..hihi





 
Design by Zaza Zafran |작별 다시 올 |© all rights reserved.