Zaza Zafran™: Cik Pyan,Bila MaU bALik

22 December 2010

Cik Pyan,Bila MaU bALik

Waaa Rindunyer Pada Pyann,,,dah baper hari Pyan Kerja 16 jam berturut2 ... jumpa pon xsampai sejam...Nama jer dok serumah tapi hampeh...Bila la nak abes keje die tukan...tinggal lagi seminggu tapi rasa cam bertahun jer...huhu

Bila Pyan Xda Zaza xda kawan la nak bersembang,so bowink lor.
Nasib la ada FB leh la jugak nyembang dgn MIL(mother in law).


Sayang,I miss you..aahak2 nak berjiwang karat plak..huhu


Pada yang xsuka pejam mata yer..huhu

4 comments:

  1. sayang pon rindukan ayang jugak..
    tapi nak buat macamana dah keke kan...so take care..jga baby elok2.
    i love you ayang

    ReplyDelete
  2. so romantik korang nie..btul ckp pyan..dah keje kan...xpe nnti dah bais keje dia lepas rindu yer...

    ReplyDelete
  3. hehe..xpe za, at least at jumpe taw w/pun hanya brape jam je. mcm akak nih nnti. if dh kawen seminggu sekali je jumpa dillah taw.

    more worst sebulan sekali if dillah kene gi OPS...sobsobsob.

    ReplyDelete
  4. waa...so sweet...bestnya bile dah kawen kan..hihi

    ReplyDelete

Welcome To Zaza The Witch Blog

1)Tq sbb visit blog Zaza yg xcomel neh..huhu
2)Sila tinggalkan komen yg comel2 je ek...wink
3)Thanks Be My Followers

Zaza Zafran™ © . Designed by MaisarahSidi.com