Zaza Zafran™: Kecik Hati Dgn Seseorang...

24 December 2010

Kecik Hati Dgn Seseorang...

Zaza nak bagitau hati Zaza telah dikecilkan oleh seseorang...wahh nampak sgt BM Zaza kantoi :P  Ada sorang jiran Zaza nak suruh kami buat wayering baru kat umah dieorg..Oklah kami setuju so kitaorg bincang la,tup2 keluar la ayat neh dari mulut dieorg tu--->>>

Si hubby : 
Pyan,hari tu abg lalu kat opis ang lawa no lampu kat   tut22...abg igt nak pasang kat umah abg la.
Pyan : 
Owh lampu tu,klu nak bubuh ok.Abg p la beli nanti Pyan       pasangkan...
Si Wife : 
Kat stor ofis ang tu xda ka lampu mcm tu...ang p la ambik Satu kat kami..kwn abg ang tu keja mcm ang jgak.Brg umah dia semua ambik kat opis..
Si Hubby : 
A'ah,Pyan ambik la satu bagi kat kami..Ti kami bagi upah pasang..
Pyan :
Eh,xboleh tu brg ofis Pyan pon xpnh ambik..
Xmau la buat mcm tu..
Zaza :
Brg dlm umah kami pon,kami p beli 
sendiri kat kedai..X pnh pon ambik kt opis..
Si Wife :
Huh,angpa mmg kedekot..Abg xpyh la bg dieorg buat wayering umah kita..tah2 sijil pon xda..pandai2 ja nak buat wayering umah kita...langsung xda classs..

Pada akak n abg tu,dlm dunia ni mana ada benda free...semua kena byr..so klu kami ni xda class ko buat apa mai kat kami..CKET PON KAMI XHINGIN NAK BUAT WAYERING UMAH ANG..bkn namanya bisness la klu kami bagi semua free kat korang..





Nota Puteri :
Bengang la klu jumpa owg
mcm ni...klu setakat nak tlg2
tu boleh tapi klu dah mengajar
suh buat benda bkn2 tu mmg
xleh terima.

No comments:

Post a Comment

Welcome To Zaza The Witch Blog

1)Tq sbb visit blog Zaza yg xcomel neh..huhu
2)Sila tinggalkan komen yg comel2 je ek...wink
3)Thanks Be My Followers

Zaza Zafran™ © . Designed by MaisarahSidi.com