Zaza Zafran™: Kulitku Terbakar...Bomba Tolonggggggg

15 December 2010

Kulitku Terbakar...Bomba Tolonggggggg

Tajuk entry tah hape2 la...sebenarnya kulit Zaza terbakar akibat kerja di bawah panahan matahari yg sgt terik you.......dpt mkn cendol mesti best neh..

Sajer je nak kongsikan kerja2 yg Zaza buat kat PESTA PENANG sungai Nibong..Yela kan sekarang cuti sekolah so pesta pon dah start ok...saper2 yg dok penang mesti alert dgn pesta neh kan...yg dok jauh kalau korang nak mai pesta pastikan pada cuti sekolah ujung tahun jer ok...lain bulan tarakkkkkk


Masa neh dok pulun buat bunga manngar...sakit tau x kena bunga tu...
bunga tu dibuat dari tin2..tp nak bagi korang tgk cantik2...so buat je larr


Ni bukan tgh dating okezz...mmg kerja neh memerlukan panjat2 cam En.Nyet dan perlu berdua..huhu...kan berdua lbih baik..haaaaaa jgn gosip2 ok..
Korang tahu x bertapa beratnya bunga tu n payah tol la nak bg die seimbang..
Klu buat cincai kang jatuh atas org xker tanggung dosa kami neh..





Hilang terus feminin Zaza..hahaha..




Gayat,,,,tp ku tahan jua...
Nota Puteri :
Korang nak tahu macamna hasilnya
kerja keras Zaza neh...So tunggu N3
seterusnya  :P

No comments:

Post a Comment

Welcome To Zaza The Witch Blog

1)Tq sbb visit blog Zaza yg xcomel neh..huhu
2)Sila tinggalkan komen yg comel2 je ek...wink
3)Thanks Be My Followers

Zaza Zafran™ © . Designed by MaisarahSidi.com