Zaza Zafran™: Lip Lap Lip...Hepy Bila Owg suka....

15 December 2010

Lip Lap Lip...Hepy Bila Owg suka....

Ni ialah kesinambungan ENTRY tadi--->>>Sini hasil titik peluh dan penat Zaza jadilah macam neh..walaupon xcantik sgt tp ok la yer...korang cakap la cantik..


Ni plak hasil Zaza jadi kawan En Nyet,yg neh Zaza gunakan ROPE LIGHT...


Tadi Zaza lupa lak nak masukkan pic neh...Yg ni Zaza pasang pokok Cherry...
Jenuh paksa Abg Din Tempah sepokok neh untuk Zaza pasang...huhu...TQ Abg Din...klu murah xper la neh RM5000..kencel terus nak pasang sepokok kat rumah.

sebelum...ni bukan nak buat aksi hindustan ek...ni nak seimbangkan pokok tue okezz


selepas....puas hati sgt2 coz ramai yg tangkap gambar kat pokok neh


Tengah ramai2 pon Zaza buat muka tebal panjat jer la...
So abg2 kat belakang korang xpyah buat muka pelik ok...
Penat zaza dibuli oleh korang..




Nota Puteri :
Thanks Pada yg menghargai kerja keras Zaza.


2 comments:

  1. WAHHH MERELIP LAMPU² TUH EA. LAWA! HEHE

    BTW, ZA....LETAK COMMENT BOX IN POPS OUT. SENANG AKAK NK KHATAM KO NYER ENTRIES :P

    ReplyDelete
  2. HUHU,ADA JGAK YG MEMUJI...HAHA,hilang terus penat buat semua tu...ok zaza dah pop outkan comment box neh

    ReplyDelete

Welcome To Zaza The Witch Blog

1)Tq sbb visit blog Zaza yg xcomel neh..huhu
2)Sila tinggalkan komen yg comel2 je ek...wink
3)Thanks Be My Followers

Zaza Zafran™ © . Designed by MaisarahSidi.com