Sewa Tapak Iklan seperti Sidebar Kanan Zaza atau servise yang lain..Interested? Sila Email Zaza at write2zaza@yahoo.com Maklumat lanjut,Click -->
SINI! .

Wednesday, December 29, 2010

Pom Prang Pom Prang Bikin Bimbang



Korang tgk Melodi x???Apesal la tiap2 minggu ada jer artis bergaduh..Baru2 neh Pelakon Faezah ada menyatakan bahawa Si Azad neh La Yg bawak mulut gatai p sebar mengatakan  Faezah neh ada skandal ngan sorang pengarah..Tup2 next week si Azad ni palk yang meletop...konon dia x p habaq pon kat bini si pengarah tu...


Biasa la bila artis bergaduh benda yg owg xtau terus tau..si Azad ni mati2 la xnak ngaku dia neh pnah bercinta ngan Faezah...rasanya dulu ada pa khabaq angin depa neh bercinta...ishh xtau eh Zaza..

2 000 Say i'm cute 내가 귀엽다고 말해:

:: fatin nashwah :: said...

sepertinya anda sgt obses ngn PINK..
sO dO I..
PINK mmg cumil an?hehe ;)

Redbloodsnow said...

PAPE PUN...AKAK MMG PANGKAH SI AZAD NIH. AKAK SUPPORT FAEZAH. SUKE TGK DIA..HEHE





 
Design by Zaza Zafran |작별 다시 올 |© all rights reserved.