Sewa Tapak Iklan seperti Sidebar Kanan Zaza atau servise yang lain..Interested? Sila Email Zaza at write2zaza@yahoo.com Maklumat lanjut,Click -->
SINI! .

Thursday, December 16, 2010

Wahhhh.....Zaza Preagnant lagikkkkkkk!!!!!!!!!



Masuk bulan neh dah baper bulan Zaza xperiod...Risau giler Zaza neh..So untuk kepastian Zaza beli la benda alah neh


Masa g beli kat farmasi tu ada la mamat kat kaunter tu tgk Zaza semacam jer...Rasa cam nak jerit je kat dier 'Woi aku dah kawen la".
Bak kata orang Utara,menggeletaq tgn kaki nak buat test neh...
HASILNYA










Eh silap plak,yang neh la......


Terus lega hati neh ko....2 la len kali jgn lupa mkn pil Zaza bila period xmai baru dok wat gelabah biawak...padan muka diri sendiri...
Nota Puteri :
Bukan xnk baby tp Zaza xbersedia lagipon
Zafran baru 7bulan...biar la die besar cket kan..
Sakit bersalin still terasa coz Zaza ada masalah cket time
mengandung n bersalin..so doktor nasihatkan tunggu 2
atau 3 thun baru la mgandung balik..

5 000 Say i'm cute 내가 귀엽다고 말해:

Amira Farhana said...

Kalau da ada rezeki tak kemana kak. By the way, comeyl blog akak :)

Softtouch [Hanim] said...

lebih krg sbyaa ngan anak akak lah yer..

betul jgk zafran kan kecik lagi...

~♥ iella ♥~ said...

Ingatkan misi dah berjaya td..hihi

Slalu klu beli benda alah tue akan dipandang serong ker..?

Kita dah kawen la.! apa yg serongnya kan..?

Tp, klu ada rezeki tak ke mana2..

^__^

http://fadthnwan.blogspot.com

Cik Ila said...

congrats akak...murah rezeki tu..hehe :)

nway,cik ila follow akak.

Redbloodsnow said...

alaaa...awat pregg ko dik. klo x kan merasa akak tgk ko jd mak buyung..heee heee





 
Design by Zaza Zafran |작별 다시 올 |© all rights reserved.