Sewa Tapak Iklan seperti Sidebar Kanan Zaza atau servise yang lain..Interested? Sila Email Zaza at write2zaza@yahoo.com Maklumat lanjut,Click -->
SINI! .

Thursday, January 13, 2011

Bahagia Milik Alisa dan Evan???



So ptg karang akan terjawap semua persoalan...Pada korang yg selalu mengikuti Sinetron Alisa ni mesti dah tahu kan petang ni episod akhir..harap2 best la yer..

Zaza xla ikot sgt Sinetron neh sbb tau mesti beratus episod punya..huhu..Zaza kan bkn penyabar..ahak2..Tp nak tau jgk apa yg akan terjadi pada Alisa dan Evan,Natasya yg sakit tu dah sakit2 pon jahat lg dan si psiko,Frisco yg rasa cam nak bagi satu tendangan maut tu...jadi apa???ahak2..emo plak..

**click pic to view Sinetron**
So pada korang yg rasa nak tgk Sinetron ni dari mula tp tak berkesempatan click la pic kat atas yer

0 000 Say i'm cute 내가 귀엽다고 말해:





 
Design by Zaza Zafran |작별 다시 올 |© all rights reserved.