Sewa Tapak Iklan seperti Sidebar Kanan Zaza atau servise yang lain..Interested? Sila Email Zaza at write2zaza@yahoo.com Maklumat lanjut,Click -->
SINI! .

Friday, January 14, 2011

Daging Masak Lada



Sekarang pada semua ank2 dara yg selalu bagi alasan korunk memasak itu payah....sila bagi alasan yg lain yer..coz semua dah tersedia.mcm zaza neh klu bab masak2 tu liat cket tp cuba ko bagi bab buat kek laju ja Zaza nonong ke dapur...huhu





Senang jer nak buat,ko bancuh la serbuk perencah tu pastu tumis la bawang then ko masuk ayam or daging..dah masak ko punya ayam tu ko simbah jer perencah tu kat dalam kuali.


Pastu korunk tabur la bawang besar..gaul2 bg mendidih... angkat taruk dlm mangkuk kan senang...anak Zaza si Zafran tu pon bleh masak...tipu la tu



Senang tak klu korunk kata susah lagi tak tau la...

6 000 Say i'm cute 내가 귀엽다고 말해:

AISYA humaira said...

hehe..best2. tolong masakkan tuk sayep lah! hehe

Puteri Zaza said...

aisya humaira;

huhu zaza ni sguh tak rajin klu bab masak neh..

zahidah dihaz said...

sekarang ni semuanya senang....nak masak apa pun semua dah ada perencah...



New enter: Aku rindu drama korea

Puteri Zaza said...

zahidah:

a'ah tgal potong2 ja

ecadwinkyasha said...

alahai kak zaza...lapar la pula >,<

zaty luvlianncezzz said...

waaaa..

sng2..
dh follow n drop kumen

hope u pn begitu

wink2





 
Design by Zaza Zafran |작별 다시 올 |© all rights reserved.