Sewa Tapak Iklan seperti Sidebar Kanan Zaza atau servise yang lain..Interested? Sila Email Zaza at write2zaza@yahoo.com Maklumat lanjut,Click -->
SINI! .

Wednesday, January 12, 2011

Fasha Sandha Berbikini Di Bali


Kecoh la sgt kat Fb Si Fasha ni berbikini masa sambut tahun baru di Bali... Sebenarnya berita ni tak mengejutkan Zaza po...huhu..tp ramai la kutuk si Fasha ni...ermmm...so jom la nengok pic2 yg tersebar tu


So sama jer pic dgn Parti Hollowen Fasha hari tu...Tapi tak lama lepas tu Fasha meminta maaf secara terbuka pada peminat yg menyokong Fasha di FBnyer..        



So org dah minta maaf kita maafkan la yer..Utk Fasha len kali jgn buat lagi..Awk tu public figure so Fikir2 la sendiri...

3 000 Say i'm cute 내가 귀엽다고 말해:

Softtouch [Hanim] said...

tp nmpak seksi bhgn atas je kan...tp baguslah dia dah minta maaf kan...

psst za..suami za mcm pemain bola yg kembar tu lah..heeeee

Puteri Zaza said...

kak hanim:
ada gambar bwh tp dah di sensorkan..huhu

hahaha,sama kat mana tu kak..pyan baca sure perasan giler nanti,..

p/s 2 pyan:
Syg jgn dok nak perasan..dok wat kembang idong..cocok kang baru tau..

Redbloodsnow said...

INGAT NIH KAT MIAMI MAYBE SI FASHA TUH KOT





 
Design by Zaza Zafran |작별 다시 올 |© all rights reserved.