Sewa Tapak Iklan seperti Sidebar Kanan Zaza atau servise yang lain..Interested? Sila Email Zaza at write2zaza@yahoo.com Maklumat lanjut,Click -->
SINI! .

Thursday, January 27, 2011

Nak Shoping Kat Alinac Shoppe


 Zaza suka sgt window shoping kat Alinac Shoppe buat masa sekarang Zaza xbeli apa2 lg sehinggalah terpegun sampai tersembul bijik mata bila tgk koleksi kebaya kak yong kita ni...Zaza minat sgt2 la rasa cam nak beli jer tp klu beli nak tempah katna???kat Kulim Zaza bukan tau pon tempat nak tempah baju..





Paling Zaza minat yg hitam ni la..mmg menggoda iman tol..



Yg ni,Zaza dan pink mmg xbleh dipisahkan...Rasa cm tah la...





P/S:So sape2 yg tau kat kulim ne ada yg terima tempahan baju pm zaza okeh..Tempat yg jahitan die cantik tau.Zaza pnh buat kat butik kat sini tp hampeh dh la byr mahal..baju gelebeh jer..buang duit tol coz zaza xpakai dah baju tu..

2 000 Say i'm cute 내가 귀엽다고 말해:

alinac lover said...

hehe..ha terbeliak terus bijik mata tengok nama Alinac Shoppe kat sini hehe

owh tinggal kt kulim ya? yong di sungai petani :)

Redbloodsnow said...

uii...fames nah alinac kan :)





 
Design by Zaza Zafran |작별 다시 올 |© all rights reserved.