Sewa Tapak Iklan seperti Sidebar Kanan Zaza atau servise yang lain..Interested? Sila Email Zaza at write2zaza@yahoo.com Maklumat lanjut,Click -->
SINI! .

Tuesday, January 25, 2011

Sape Owg Sarawak Sila Angkat Perut



So sape yg terasa Blogger Sarawak tu sila la angkat perut yer.Sebenarnya Zaza dah buntu plus bengang nasib xbangang lagi menggoogle tempat2 menarik yg boleh dilawati kat Sarawak.Xsuka ai tau bila dpt keje last minute neh.Neh la Zaza nak tau kan coz Zaza ni mana la pnh pegi Sarawak tu.

So nak mintak tlg korunk tlg suggestkan tempat2 menarik dan hotel ape yg berdekatan kat tempat2 tu.senang keje Zaza nak mencari.

4 000 Say i'm cute 내가 귀엽다고 말해:

Redbloodsnow said...

alaa...awat ko x direct tanye akak. ko nk g kuching ker weh? klo tmpt yg menarikan kat sarawak...x reti ler plak akak nk jd tourist guide. wakakaka

Puteri Zaza said...

kak zie:
bkn xnk tanya tp segan la coz selalu dah tanya.rasanya g kuching sja kot coz air asia pakej sampai situ jer

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

hehe!!~~ weahh..nak pi sarawak..besh!!

jom join colourful contest saya..klik link ini

Martha said...

sarawak mana? martha asal kuching, but now d sabah..





 
Design by Zaza Zafran |작별 다시 올 |© all rights reserved.