Sewa Tapak Iklan seperti Sidebar Kanan Zaza atau servise yang lain..Interested? Sila Email Zaza at write2zaza@yahoo.com Maklumat lanjut,Click -->
SINI! .

Monday, January 24, 2011

Weekend Yg Byk Dugaan


Pejam celik dah Monday kan..Hujung minggu dah berlalu.
Sabtu dan ahad lps byk yg berlaku dlm hidup Zaza.


Pagi sabtu dgr khabar ttg seseorang meninggal dunia.Kecian sgt pada die dlm usia yg muda dah meninggal.Tp alhamdulilah dia pergi sebagai seorg islam.Isyaallah syurga utk kau dik,cuma terkilan sgt bila dia xsempat nak ambik kad islam die dan die meninggal coz kena buatan org.ermmm ketentuan allah mmg kita tak leh nak duga kan.

Ptg Sabtu plak anak sedara Zaza xcident,teruk jgk condition die tp alhamdulilah semua selamat..

Hari Sabtu jgk emosi zaza xstabil,klu sapa yg baca blog Zaza mesti tau kan..Bila ayat2 sedih terkeluar.Tentu korang dpt teka kan.Bila semua yg terpendam dh melebur keluar.Lega sesgt2,baru la tau Zaza ni dh lama memendam rasa.



P/S:Pada yg dah santaukan **** klu ko xdpt balasan kat dunia,akhirat itu pasti..So korunk hati2 kat jalan raya yer.Pada Lalat2 dan Langau,korunk jaga la teoi kain korunk dulu sebelum nak bz hal rumahtangga org..SIBUK TOL!!

1 000 Say i'm cute 내가 귀엽다고 말해:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

Santau?? eee..seram!!! sedekahkan arwah AL-FATIHAH...AMINN!!





 
Design by Zaza Zafran |작별 다시 올 |© all rights reserved.