Zaza Zafran™: Dulu Dengar-dengar jer Tapi Sekarang Dia Dah Munculkan Diri

07 April 2011

Dulu Dengar-dengar jer Tapi Sekarang Dia Dah Munculkan Diri


Abaikan pic di atas..huhu..Ermm,alhamdullilah setelah berminggu merana akhirnya Zaza dah boleh bangun melompat-lompat..sukeee.
Thanks padaUstaz Suhaimi Darul Ruqiyyah di atas koleksi doa2 yang diberikan.Ternyata ia amat berguna sesangat.***kuasa ALLAH sgt besar***

Pesanan Zaza pada korang,if korang ada rasa pelik-pelik pada diri korang baik cepat2 cari jalan penyelesaian jangan jadi macam Zaza buat Dunno jer bila dah teruk baru nak terhegeh-hegeh cari ubat.

Selama ni memang Zaza dah rasa lain tapi just ignore jer nak cite kompem sape pon tak caya sampai la satu malam tu waktu Maghrib.Zaza solat Maghrib lepas tu Zaza baca quran tertiba jer cam ada benda hempap kepala.Start dari situ Zaza mula sakit kepala macam dipicit2 kuat2.Keesokkan tu demam panas berminggu2 sampai yang paling teruk 2 malam lepas,Zaza nampak setan tu depan2.Tergamam siot masa tu.Badan besar sangat2 warna hitam,selalunya dia tunjuk bayang2 jer dan bunyi bising,kali ni rupa pulak..ermmm.


Pada manusial yang hantar khadam die tu aku tak pernah cari gaduh dengan kau pon.Ni kali ketiga kau hantar benda ni,aku ni manusia biasa kesabaran ada batasnyaAku tak pergi mengurut kat kau masa bersalin hari tu sebab aku dah ambik pakej dengan orang lain lama dah masa mengandung hari tu.Lepas tu kau tak payah la nak dengki dengan aku pasal aku beli kereta.aku beli kereta buruk jer bukan kereta baru pon.Kau bawak2 lah taubat,dah bape orang kau buat sampai mati pon ada.Allah tu maha pengampun.Moga ini kali terakhir kau buat keluarga aku macam ni.AMIN.

2 comments:

  1. kite pun penah kena and skarang pun bdn still rase cam semacam jer... taknak kongsi ke ayat-ayat suci tu? :)

    ReplyDelete
  2. sabar.. kita lengkapkan diri dengan ilmu Allh dan berusaha untu berubat. :) insyaAllah..
    Jom baca ni: Tipah tertipu..opss bukanlah, Cikgu Tertipu..Hahahaha..

    ReplyDelete

Welcome To Zaza The Witch Blog

1)Tq sbb visit blog Zaza yg xcomel neh..huhu
2)Sila tinggalkan komen yg comel2 je ek...wink
3)Thanks Be My Followers

Zaza Zafran™ © . Designed by MaisarahSidi.com