Sewa Tapak Iklan seperti Sidebar Kanan Zaza atau servise yang lain..Interested? Sila Email Zaza at write2zaza@yahoo.com Maklumat lanjut,Click -->
SINI! .

Monday, October 24, 2011

Ayu Raudhah Hamil 6 Minggu


gambar hamil ayu raudhah



Baru-baru ni ada dengar rumahtangga dieorang ni bergolak sampai dah bercerai-berai.Tapi biasa la mulut orang mana boleh percaya,kena la tanya tuan badan ye tak.

“Saya tak tahu-menahu pun mengenai gosip berkenaan(kes rumah tangga). Terkejut juga bila dengar.  Entahlah, orang senang-senang cakap mengenai rumah tangga kami. Kami masih bahagia bersama. Saya tak sukalah bila ada orang cakap perkara yang bukan-bukan, lebih-lebih lagi yang berkaitan dengan soal rumah tangga dan perkahwinan,”ujar Ayu.
Alhamdulilah dah mengandung,semoga kehadiran baby akan mengeratkan lagi kasih sayang dan hubungan mereka.Mesti cute baby tu kan macam parent dieorang.....Teruja pulak Zaza.

2 000 Say i'm cute 내가 귀엽다고 말해:

Nurul Mazni Sawal said...

biasalah.. mereka memang suke mengata.. tapi empunya diri gak yang lebih tau.. hehe

Pelangi said...

zaza!!! tau x, punye la mencari ruang komen, terkial2..hehe, baru jumpa..zaza, emel me..ade benda ni..:)





 
Design by Zaza Zafran |작별 다시 올 |© all rights reserved.