Sewa Tapak Iklan seperti Sidebar Kanan Zaza atau servise yang lain..Interested? Sila Email Zaza at write2zaza@yahoo.com Maklumat lanjut,Click -->
SINI! .

Thursday, October 13, 2011

Perfect Cat Eyes Liquid Eyeliner Tutorial


Meow-meow,

Mood main dengan kucing walaupun penakut dengan dia.Memang cari pasal,why???lepas main dengan kucing jiran tadi,nafas mula sangkut-sangkut,Zaza bantai tidur kejap sebab lelah sudah mari.So hari ni saja pergi skodeng cara nak pakai liquid eyeliner..Dah lama beli tapi tak tau nak pakai.Lebih-lebih lagi bila tangan ni macam kena parkinson je bila pegang liquid eyeliner.



1 000 Say i'm cute 내가 귀엽다고 말해:

NUR AZFARAH said...

dah folow...btw,kalau sudi..intai2 lah kat blog saya..





 
Design by Zaza Zafran |작별 다시 올 |© all rights reserved.