Sewa Tapak Iklan seperti Sidebar Kanan Zaza atau servise yang lain..Interested? Sila Email Zaza at write2zaza@yahoo.com Maklumat lanjut,Click -->
SINI! .

Friday, October 14, 2011

Susahnya Bila Diri Dalam Dilema dan Tiada Siapa Yang Faham Perasaan Kita :(


Hi Reader,

Susah kan bila kita terlibat dalam dilema.Zaza sekarang ni pon tengah pening kepala.Zaza anggap ini sebagai dugaan je la.

Sebenarnya Zaza dah dapat kerja di Tim Electronic as Manufacturing Leader cum Technician.Syukur alhamdullilah,ada juga yang nak bagi peluang Zaza cari pengalaman dalam industri kejuruteraan.Zaza takkan sia-siakannya.

Tiba-tiba temuduga sebagai Juruteknik TNB datang di kala ini.Tempat temuduga jauh la pulak di Negeri Sembilan.Dah la tengah sengkek,ramai pulak paksa pergi.Bila cakap tak bersedia lagi semua bangkang. Sedih pon ada.Tak ada siapa pon nak sokong.
Semua cakap Zaza ni bodoh la,tolak peluang baik la....

Zaza bukan taknak pergi,kalau  korunk nak tahu menjadi juruteknik elektrik adalah kerjaya yang paling Zaza minat dan nak sangat bila ambik bidang kejuruteraan Elektrik dan elektronik.Apatah lagi kalau dapat kerja dengan TNB.Banyak benefit dia.Semua yang cakap pandai,kos nak pergi lagi sapa nak tanggung.Tempat tu pon Zaza tak tahu kat mana.Lagipon mesti dieorang nak seorang yang berpengalaman,dah terang-terang dieorang tulis keutamaan untuk lelaki.

Korang rasa Zaza patut pergi atau tak???
Nak dengar cakap orang atau dengar kata hati.




10 000 Say i'm cute 내가 귀엽다고 말해:

HanNis SaNia said...

eh eh better pegi dlu try yg tnb.. mana tahu rezeki kt sn lebih baik. tnb ni da ada nm besar. dlu i pnh keje dlm bangunan tnb. bkn tnb. tp mostly technician dia jd kawan i. ermm so far gaji pn ok.. masing2 pakai kete pn besar2 .. then, pengalaman pn not bad la.. then dorang kn ada bonus. thn lps tnb nye bonus 4 bln gaji :)

better u try... tp dlm ms sm jgn tolak lg yg ada skg tu

HanNis SaNia said...

hehe jom join photography contest. visit my link ni nk tahu syarat2 http://hannissania.blogspot.com/2011/10/calling-for-new-contest-2011-sape-sape.html

QASEH ALYN said...

better zaza tnya pendapt mak ayah zaza dulu...huhu

gigiAriEma said...

buktikan yg kita pun boleh wat keja bagai. bukan hanya laki. :)

Puteri Iqa Izyan said...

buat solat istikharah. insyaAllah ada jwpnnya. =)

btw, goodluck ye.

Zaza Zafran 귀여운 said...

@HanNis SaNia zaza dh blank ni.

Zaza Zafran 귀여운 said...

@HanNis SaNia isyallah kalau ada masa zaza join

Zaza Zafran 귀여운 said...

@QASEH ALYN ayah dah takda...mama kata ikut kata hati ja

Zaza Zafran 귀여운 said...

@gigiAriEma tu la tp zaza tak bersedia lagi.

Zaza Zafran 귀여운 said...

@Puteri Iqa Izyan rasanya itu sebaik2 jalan yg ada





 
Design by Zaza Zafran |작별 다시 올 |© all rights reserved.