Zaza Zafran™: Sama Tapi Tak Serupa

21 December 2010

Sama Tapi Tak Serupa

Orang kata dalam dunia neh ada 7 org muka sama atau iras2 dengan kita..so setakat neh Zaza xda la nk jumpa owg muka sama mcm Zaza...huhu..tapi ada la yg Zaza tgk sama la jugak muka dieorang macam--->>>

Kak Zie VS Heliza Af5


Amacam sama x??Bulatnya mata...huhu..Cute jer buat mulut camtu!!
Org cantik buat apa pon cantik..kan..kan..kan(pasneh sila belanja kepci ok)


My Baby,Zafran Vs Pak Su nyer,Alif 


Orang kata Zafran copy paste muka Alif masa kecik,rasa2nya dah besar pon sama..huhu..

My Kezen,Usop Vs My Bro,Zul


Tah kat mana yg sama pon xtau..kat mulut tebal macam ANITA SARAWAK tu kot...ahak3







Nota Puteri :
Hope xda sapa2 yg marah ler 
or sentap2 dgn entry neh

Pic :
Hasil Carian Yahoo,
Arkib Zaza Sendiri,
Koleksi Kak Zie

2 comments:

  1. muka zie tu mmg sama mcm heliza kan..akak pun rase yg sama...

    yg anak zaza n adik za tu pun mmg sama...

    ReplyDelete
  2. miahaha...ooo nk buat perbandingan rupernya time mintak izin curik pic akak semalam ea...hehehe.

    ramai yg ckp akak serupe ngan heliza...kembang weh idung akak zaza oiii. di samakan dgn org lawa...miahahaha :P

    ReplyDelete

Welcome To Zaza The Witch Blog

1)Tq sbb visit blog Zaza yg xcomel neh..huhu
2)Sila tinggalkan komen yg comel2 je ek...wink
3)Thanks Be My Followers

Zaza Zafran™ © . Designed by Zaza Zafran™