Zaza Zafran™: Bengang Sedih bermacam Perasaan bercampur baur

25 March 2011

Bengang Sedih bermacam Perasaan bercampur baur

Malam ni buat pertama kali dalam sejarah hidup,Zaza buat entry tengah-tengah malam.Sanggup ketepikan perasaan takot yang datang akibat tengah layan perasaan.

Zaza tengah bengang,geram dan sedih bila ada la mamat ni yang tak tau ujung pangkal cerita terus menyampuk dalam salah satu FB kenalan Pyan.Tapi biasa la lelaki EGO MENGATASI SEGALANYA. Apa yang Zaza taip kat FB kawan2 Pyan,Pyan yang check dulu sebelum publish.

Zaza cuma suarakan pendapat dan alasan kenapa Zaza tak bagi Pyan ikot geng yang TAK BUJANG sangat **tapi perasan bujang la** pergi Terangganu,tu kan tak penting,bukan mengongkong atau cemburu.Terus terang Zaza tak kisah kalau benda tu penting sangat, nak pergi2 lah.Tapi tak penting kan,so xkan nak tinggal anak bini berdua kat rumah semata-mata nak gi seronok2.


Bila seorang isteri menegur atau nak suaminya dengar cakap isteri itu tak bermakna si isteri tak tahu AGAMA cik abang oiii.

No comments:

Post a Comment

Welcome To Zaza The Witch Blog

1)Tq sbb visit blog Zaza yg xcomel neh..huhu
2)Sila tinggalkan komen yg comel2 je ek...wink
3)Thanks Be My Followers

Zaza Zafran™ © . Designed by Zaza Zafran™